Szukaj na tym blogu

niedziela, 13 marca 2016

Powiedz ludziom, że kocham ich

Powiedz ludziom, że kocham ich

D                    e                             A                    D
1.Pewnej nocy łzy z oczu mych  Otarł dłonią swą Jezus
                            e                         A                       DGD
I powiedział mi: Nie martw się,    Jam przy boku jest twym.
e    D                     e                               A                D
Potem spojrzał na grzeszny świat  Pogrążony w ciemności
                  e                        A                       DGD
I zwracając się do mnie     Pełen smutku tak rzekł:

             D                         e
Ref.:Powiedz ludziom, że kocham ich,
      A                           D
Że się o nich wciąż troszczę.
                         e                              x2
Jeśli zeszli już z Moich dróg,
        A                      DGD
Powiedz, że szukam ich.

2.Gdy na wzgórzu Golgoty  Za nich życie oddałem
To umarłem za wszystkich,  Aby każdy mógł żyć.
Nie zapomnę tej chwili,  Gdy mnie spotkał mój Jezus
Byłem wtedy jak ślepy On przywrócił mi wzrok.

Ref.: Powiedz ludziom, że kocham ich...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz